close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ציוד למספרות- האם לשכור או לקנות?

מערכת שורשכד אדר, תשעז22/03/2017

אם אחרי שנים רבות של דילמות החלטתם לעשות את הצעד ולפתוח לעצמכם מספרה, בהחלט אפשר להבין מדוע אתם רוצים לעשות כל מה שאפשר כדי שהיא תצליח...

תגיות:

אם אחרי שנים רבות של דילמות החלטתם לעשות את הצעד ולפתוח לעצמכם מספרה, בהחלט אפשר להבין מדוע אתם רוצים לעשות כל מה שאפשר כדי שהיא תצליח. יש לכם הרבה על מה לחשוב ולא מעט פרטים להתעסק איתם כמו לדוגמה פרסום העסק והקידום שלו. בנוסף לכך, עליכם גם להחליט איזה סוג של ציוד למספרות אתם צריכים ובעיקר, האם אתם רוצים לקנות או לשכור אותו. זה נכון שעבר אנשים שניהלו מספרה נהגו לקנות את כל הציוד שמיועד למספרות אך היום זו כבר מזמן לא האפשרות היחידה. בעידן שבו אנחנו חיים יש אפשרות גם לשכור ציוד כזה ויש לכך מספר יתרונות בולטים:

1.      אפשר בצורה כזאת תמיד להחליט את הציוד הישן בציוד הכי חדיש שקיים

2.      תוכלו לסגור את המספרה בכל רגע ולא יהיה עליכם להתעסק במכירת הציוד

3.      יותר נוח לשלם על הציוד בכל חודש ולא בבת אחת כדי לרכוש אותו

לכן ברור מדוע רבים בוחרים באופציה של השכרת ציוד למספרות ובהחלט כדאי גם לכם לבדוק את האפשרות הזאת.

איזה סוג של ציוד למספרות אפשר לשכור?

ככל שעוברות השנים אנחנו יכולים לראות שכאשר מדברים על ציוד שמיועד למספרות מדברים למעשה על עוד ועוד פריטים שאתם לא חייבים לקנות אלא תוכלו לשכור. ניתן לשכור היום:

-          כיורים

-          כיסאות

-          מראות

-          עגלות שירות

-          פינות המתנה ועוד

לכן כל מה שעליכם לעשות זו רשימת ציוד שתכלול את כל הציוד שלו המספרה שלכם זקוקה ומייד תוכלו לשכור אותו מחברות שונות שעוסקות בתחום הזה, אז למה אתם מחכים?

איך לבחור ממי אתם שוכרים את הציוד?

בעידן שבו אנחנו חיים לא חסרות חברות שמציעות להשכיר לכם ציוד למספרות ולכן טוב תעשו אם תבדקו היטב לאיפה אתם פונים ובמי אתם בוחרים. יש אפשרות לשכור ציוד כזה מחברות גדולות ומוכרות אך קיימות גם חברות קטנות יותר. לכן, רגע לפני שאתם שוכרים את הציוד למספרה החדשה שלכם כדאי יהיה לברר מספר פרטים אודות מי שמשכיר לכם אותו. ממתי החברה הזאת קיימת? האם היא מספיק אמינה? האם החברה המקצועית מציעה גם להוביל לכם את הציוד למספרה או שעליכם לעשות זאת בעצמכם? האם המחיר כולל גם ביטוח לציוד? בדקו כמה שיותר פרטים כי כך יהיה לכם מושג גדול יותר לגבי החברה שממנה אתם בוחרים לשכור ציוד כזה.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה